miércoles, noviembre 01, 2006

EL PASTÍS ESTÀ REPARTIT

Sembla que em falta una mica de pràctica, vaig sobrestimar la capacitat de captació de CIU, vaig encertar totalment el PSC i ICV, quasi també ERC, no vaig tenir en compte que el PPC té uns seguidors bastant fidels i estables, i no vaig considerar l'entrada de Ciutadans. El pastís ja està repartir, ara falta negociar.

Partit - escons (previsió)

CIU - 48 (58)
PSC - 37 (37)
ERC - 20 (21)
PPC - 14 (8)
ICV - 12 (12)
C's - 3 (0)

Ben mirat no ho vaig fer tant malament, només em faltaria acabar de llimar la tècnica de la predicció. Em sembla que la meva aposta no está gaire lluny de les que haguessin pogut fer consultors professionals, llevat de regalar massa vots a CIU i restar-ne masses al PPC.

No obstant, trobo simptomàtic i la classe política no deuria obviar la baixa participació, del 55,6%. Dramàtica. Estic segur que si el vot en blanc comptés molta gent aniria a votar per a recordar als escollits que no tenen el seu recolzament, aspecte que obliden la mateixa nit de les eleccions.

ReciclatoR

1 comentario:

Olivia dijo...

El mayor encanto de las campañas electorales es que mientras duran no es necesario decir lo que pensamos de nuestros representantes: ya se lo dicen ellos solos.